Успех чрез собствени разработки
Южнокорейският производител на автомобили HYUNDAI е основан от Чунг Джу-Йунг през 1967. Компанията, която се намира в Сеул, е започнала с лиценз за производството на Ford Corina, английската версия на Ford Taunus. Първият собствен модел, малкият автомобил Pony, е пуснат на пазара през 1975. След 1983г. той е изнасян за Канада и Мексико, а след 1984г. И за САЩ. HYUNDAI е произвеждал минибусове и товарни автомобили. В средата на 80те години на 20-ти век те започнали да произвеждат тежки камиони и автобуси. Въпреки, че често са използвали технологиите на Mitsubishi, HYUNDAI са започнали изцяло да разчитат на собствените си разработки през 90-те. Сега имат широка гама от автомобили във всички класи, включително и джипове, ванове, пикапи, минибусове, товарни автомобили и автобуси. След придобиването му от конкурентната компания Kia през 1998, HYUNDAI се превръща в петия най-голям производител на автомобили в световен мащаб. HYUNDAI има силен износ към съседните страни от Източна Азия, както и износ в Северна Америка и Европа. Заедно с Kia притежават център за проучване и разработване в Руселсхайм.
Напреднала автомобилна технология от Южна Корея
Първоначално присъствие на марката се е характеризирало от (много) малки коли. Pony е произвеждана дълго време, а по-късно е заменена от Accent, която в днешни дни е i 20. Между 1997г. и 2002г. на пазара е бил особено малкия автомобил Atos, а между 2002г. и 2008г. HYUNDAI са произвеждали малкия автомобил Getz, който е наследен от i 10.
От компактна класа към луксозни седани
Създадените в компактната класа седани и комбита от сериите Lantra/Elantra са заменени в Германия от модерните автомобили i 30. Старите им имена все още се използват за много пазари, на които се изнасят. По-големите седани от средна класа и комбита от серията i 40 са заменени от модела Sonata и вече са с една класа по-горе. Купето Veloster е част от спортния сегмент на компанията. По-горната средна класа в Германия включва сериите XG 30, XG 350 и Grandeur. Днес луксозния седан Genesis също се предлага в тази категория; този модел заема мястото на Centennial, който не е продаван в Германия. Освен него, седана Equus в момента не представлява част от официалната програма за износ за Европа. Други важни източници на приходи са компактния ван ix 20 и добре продаваните всъдеходи Santa Fe и Grand Santa Fe. Много популярни са и ix 35 и ix 55, които са установили силното присъствие на марката на пазара за 4x4 автомобили. Модела ix35 има и версия с горивна клетка. HYUNDAI H-1, който е високо ценен в комерсиалния сектор се предлага като минибус (Cargo), както и като малък ван (Travel). Ние предлагаме широк асортимент от резервни части за автомобилите от HYUNDAI и Kia.