Софи Опел, вдовицата на починалия през 1895г. Адам Опел започнала да произвежда автомобили в неговата фабрика за шевни машини през 1895г. Тя придобила автомобилната фабрика Anhaltische от придворния шлосер Фридрих Луцман от Десау, който представил първия автомобил от Ръселсхайм на авто изложението IAA в Берлин през 1897г. В началото те предлагали различни видове каросерия и двигател. През 1902г. Те представили собствена разработка на двигател с два цилиндъра, а през 1904г. Двигател с четири цилиндъра. След спечелването на състезание през 1907г., Opel станал придворния дистрибутор на германския император. През 1912г. фабриката произвела 3000 автомобила и без прекъсване произвеждала леки автомобили по време на Първата световна война. След това фабриката на Opel станала първата в Германия, която е оборудвана с производствена линия.
През 1928г Adam Opel KG (еднолично дружество) вече е произвела около 43000 превозни средства и е най-големия производител в Германия. През 1928г. те сменят вида на компанията си от еднолично дружество на акционерно дружество (АД). Синовете на Софиа Опел са продали своите дялове от акциите на американската компания General Motors и през 1931г. цялото дружество принадлежи на американци.
През 1937 дружеството е било най-големия производител на коли в Европа с над 137 000 построени автомобила. През 1938 те имат най-големи приходи от чужбина в националсоциалистическия германски райх. Въпреки че завода е принадлежал на американци, производството на леки автомобили е преустановено по време на Втората световна война и вместо тях са произвеждали транспортни превозни средства и оръжия за войските. През 1944г. И двата завода, в Ръселсхайм и Бранденбург са силно повредени от въздушни нападения. Нито един автомобил не е произведен от Opel през 1945г. За покриване на репарационните споразумения, силите победили във войната решили да се прехвърли производството на Kadett в Съветския Съюз през 1946г. Там Kadett е произвеждан под името Москвич 400.
General Motors си връщат контрол над дружеството през ноември 1948г. И през 50-те години най-популярните автомобили в германия са моделите Rekord, Olympia и Olympia Rekord, заедно с VW Käfer. С основаването на нов завод в Бохум те започват производство и на новата версия на Kadett, която се е предлагала като седан, комби и каравана.
Политиката на прекомерни спестявания на разходи на мениджъра, Лопез довежда до проблеми с качеството в средата на 90-те и разваляне на имиджа на марката, което е в полза на основния ѝ конкурент, VW. Настоящара гама от модели включва 13 модела: започвайки с малките автомобили Adam, Corsa, Astra, Ampera, Cascada до автомобила от средна класа Insigna. Минивана Meriva, вана Zafira, джипа Mokka, както и малките минибуси Vivaro и Movano се предлагат в момента.
Възможно е да се появят проблеми с шасито след пробег от повече от 150.000 километра. Освен това, в някои случаи може да има проблеми с интериора и двигателите поради политиката на пестене на компанията. Заради нея използваните материали обичайната издръжливост. Можете да намерите всички резервни части и износващи се части за автомобила си в нашия онлайн магазин.