Носач за кола задни и предни
Носач задни и предни в нашия онлайн магазин
Двураменния носач на независимото окачване се използва за свързване на колелата с каросерията. Частта е наречена така, защото е монтирана напречно на посоката на движение на кормилната ос.
Двураменния носачНай-често срещания дизайн е на двураменен носач, който при автомобили с преден двигател е свързан с под задвижващия вал към носача на колелото и от другите две страни с рамката на автомобила. В зависимост от вида на осите, има версии с два раменни носача, горен и долен носач. При двойно лостово окачване два срещуположни носача на всеки шарнир са свързвани към шенкела с подвижна опора.
Отклонението на колелата може да бъде засегнато от дължината на кормилното управление при завои или преминаване през неравности. Стабилизиращата щанга в този тип окачване има ролята на раздвоен прът, който втвърдява цялата структура на системата по време на шофиране. Монтирани са с два лагера на шасито и могат да са с еднаква дължина в зависимост от окачването.
Двойно лостово предно окачване с неравни на дължина носачи:Тук горния носач винаги е по-къс от долния. Резултата е усвояване на шоковете и компенсиране на страничното натоварване при промяна на позицията на долната лента. По този начин значително се повишава стабилността на автомобила при шофиране в завои.
Двураменно предно окачване с носачи с еднаква дължина:Тук носачите са във формата на паралелограма. Когато амортисьора затихва, в колелата не настъпва промяна, но се променя наклона.
Макферсоново окачванеТо произхожда от двураменното окачване, при което горното рамо е заменено от амортисьорен цилиндър, към който е прикрепен шенкела.
Видове рамена
На практика, различните видове рамена се различават само по отношение на посоката си на монтиране, така че различните видове оси да могат да поемат носача и водещото рамо на окачването.
Освен след инциденти или друг вид повреди, връзката с осите не се налага да бъде сменяна. Обаче, ако имате нужда от смяна на връзката във вашия автомобил, можете да се обърнете директно към нашия онлайн магазин. При смяната, също така е добре да се проверят други части на окачването като кормилните накрайници и лагерите и евентуално да се сменят.
Още резервни части в категорията Окачване, носачи
- страна на монтаж: горе, отзад, на предната ос отляво
- материал: Алуминий, алу. сплав
- приложение: напречен носач
- дължина [mm]: 248
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с гумен тампон
- препоръчва се смяна по двойки
- материал на рамата: Алуминий
- страна на монтаж: предна ос, дясно, отпред
- приложение: напречен носач
- дължина [mm]: 401
- размер на конуса [mm]: 16,2
- мярка на резбата 1: M14X1,5
- страна на монтаж: горе, отпред, на предната ос отляво
- материал: Алуминий
- приложение: напречен носач
- дължина [mm]: 273
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с гумен тампон
- приложение: напречен носач
- дължина [mm]: 332
- размер на конуса [mm]: 15,6
- вътрешен диаметър 2 [mm]: 14,2
- резба 3: Without Ball Joint
- страна на монтаж: горе, отзад, на предната ос отдясно
- материал: Алуминий
- приложение: напречен носач
- дължина [mm]: 248
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с гумен тампон
- допълващ артикул / допълваща информация: с принадлежности
- да се подменят само по двойки
- с екологичен знак: климатично неутрално
- страна на монтаж: предна ос, ляво, отдолу, отзад
- материал: стоманена отливка
- приложение: напречен носач
- дължина [mm]: 343
- външна резба [mm]: M14 x 1,5 RHT M
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с гумен тампон
- размер на конуса 1 [mm]: 16,1
- размер на конуса 2 [mm]: 19,2
- страна на монтаж: двустранен, на предната ос отдолу
- приложение: напречен носач
- страна на монтаж: на задната ос отляво, горе, на задната ос отдясно, на задната ос от двете страни
- материал: стоманена пластина
- приложение: напречен носач
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с лагер
- Тегло [kg]: 1,385
- вътрешен диаметър 2 [mm]: 12, 14
- страна на монтаж: на предната ос отляво, отдолу
- материал: Стомана
- приложение: напречен носач
- дължина [mm]: 346
- конструктивна височина [mm]: 75
- размер на конуса [mm]: 20
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с лагер
- Тегло [kg]: 3,17
- отвор-Ø[mm]: 12
- материал: Стомана
- приложение: надлъжна кормилна щанга
- дължина [mm]: 298
- Тегло [kg]: 1,011
- диаметър 2 [mm]: 12,3
- страна на монтаж: горе, отпред, на предната ос отдясно
- материал: Алуминий
- приложение: напречен носач
- дължина [mm]: 268
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с шарнир на носача/накрайник, с гумен тампон
- страна на монтаж: предна ос, дясно, отзад
- материал: Стомана
- приложение: напречен носач
- страна на монтаж: на предната ос отляво, горе, отпред
- приложение: напречен носач
- дължина [mm]: 267,5
- размер на конуса [mm]: 16
- Диаметър на точките на укрепване [mm]: 10,2
- ширина [mm]: 40
- страна на монтаж: ляво, отдолу, предна ос
- материал: Стомана
- приложение: напречен носач
- дължина [mm]: 332
- размер на конуса [mm]: 15,3
- вътрешен диаметър [mm]: 14,2
- Тип опаковка: кутия
- страна на монтаж: на предната ос отляво
- приложение: напречен носач
- дължина [mm]: 385
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с шарнир на носача/накрайник
- необходими бройки: 1
- материал на рамата: стоманена пластина
- страна на монтаж: на задната ос от двете страни, отдолу
- приложение: надлъжна кормилна щанга
- дължина [mm]: 592
- вътрешен диаметър 2 [mm]: 12,2, 12,5
- страна на монтаж: горе, отзад, на предната ос отдясно
- материал: Алуминий
- приложение: напречен носач
- дължина [mm]: 233
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с гумен тампон