Носач за кола задни и предни
Носач задни и предни в нашия онлайн магазин
Двураменния носач на независимото окачване се използва за свързване на колелата с каросерията. Частта е наречена така, защото е монтирана напречно на посоката на движение на кормилната ос.
Двураменния носачНай-често срещания дизайн е на двураменен носач, който при автомобили с преден двигател е свързан с под задвижващия вал към носача на колелото и от другите две страни с рамката на автомобила. В зависимост от вида на осите, има версии с два раменни носача, горен и долен носач. При двойно лостово окачване два срещуположни носача на всеки шарнир са свързвани към шенкела с подвижна опора.
Отклонението на колелата може да бъде засегнато от дължината на кормилното управление при завои или преминаване през неравности. Стабилизиращата щанга в този тип окачване има ролята на раздвоен прът, който втвърдява цялата структура на системата по време на шофиране. Монтирани са с два лагера на шасито и могат да са с еднаква дължина в зависимост от окачването.
Двойно лостово предно окачване с неравни на дължина носачи:Тук горния носач винаги е по-къс от долния. Резултата е усвояване на шоковете и компенсиране на страничното натоварване при промяна на позицията на долната лента. По този начин значително се повишава стабилността на автомобила при шофиране в завои.
Двураменно предно окачване с носачи с еднаква дължина:Тук носачите са във формата на паралелограма. Когато амортисьора затихва, в колелата не настъпва промяна, но се променя наклона.
Макферсоново окачванеТо произхожда от двураменното окачване, при което горното рамо е заменено от амортисьорен цилиндър, към който е прикрепен шенкела.
Видове рамена
На практика, различните видове рамена се различават само по отношение на посоката си на монтиране, така че различните видове оси да могат да поемат носача и водещото рамо на окачването.
Освен след инциденти или друг вид повреди, връзката с осите не се налага да бъде сменяна. Обаче, ако имате нужда от смяна на връзката във вашия автомобил, можете да се обърнете директно към нашия онлайн магазин. При смяната, също така е добре да се проверят други части на окачването като кормилните накрайници и лагерите и евентуално да се сменят.
Още резервни части в категорията Окачване, носачи
- страна на монтаж: предна ос, дясно, отзад
- материал: Стомана
- приложение: напречен носач
- дължина [mm]: 343
- размер на конуса [mm]: 19,2
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с лагер, с гайка
- страна на монтаж: горе, отпред, на предната ос отляво
- материал: Алуминий
- приложение: напречен носач
- дължина [mm]: 273
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с гумен тампон
- страна на монтаж: горе, на предната ос отляво
- материал: Алуминий
- приложение: надлъжна кормилна щанга
- дължина [cm]: 345,5
- размер на конуса [mm]: 16,5
- ъгъл на наклона на конус: 1:5
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с гумен тампон
- страна на монтаж: предна ос, ляво, отдолу, отзад
- материал: стоманена отливка
- приложение: напречен носач
- дължина [mm]: 343
- размер на конуса [mm]: 19,2
- външна резба [mm]: M14 x 1,5 RHT M
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с гумен тампон, с гайка
- страна на монтаж: горе, отзад, на предната ос отдясно
- материал: Алуминий
- приложение: напречен носач
- дължина [mm]: 233
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с гумен тампон
- страна на монтаж: горе, отпред, на предната ос отдясно
- материал: Алуминий
- приложение: напречен носач
- дължина [mm]: 268
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с шарнир на носача/накрайник, с гумен тампон
- страна на монтаж: горе, отзад, на предната ос отляво
- материал: Алуминий
- приложение: напречен носач
- дължина [mm]: 233
- размер на конуса [mm]: 16
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с гумен тампон
- страна на монтаж: на задната ос отдолу
- материал: стоманена пластина
- приложение: напречен носач
- дължина [mm]: 223
- Диаметър на точките на укрепване [mm]: 12,2
- щанга: свързваща щанга
- страна на монтаж: на предната ос отдясно
- материал: Алуминий
- приложение: напречен носач
- дължина [mm]: 343,5
- размер на конуса [mm]: 16,5
- ъгъл на наклона на конус: 1:5
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с ябълковиден накрайник (шарнир), с гайка
- ширина [mm]: 80
- страна на монтаж: на предната ос отляво
- материал: Алуминий
- приложение: напречен носач
- дължина [mm]: 385
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с шарнир на носача/накрайник, с гайка
- необходими бройки: 1
- страна на монтаж: на задната ос отляво
- материал: Стомана
- приложение: надлъжна кормилна щанга
- дължина [mm]: 298
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с гумен тампон
- Тегло [kg]: 1,011
- диаметър 2 [mm]: 12,3
- страна на монтаж: на предната ос отдясно
- материал: стоманена пластина
- приложение: напречен носач
- дължина [mm]: 346
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с шарнир на носача/накрайник
- разстояние между дупките 1/разстояние между дупките 2: 308,5
- Диаметър на точките на укрепване [mm]: 12,2, 14,5
- форма на кормилния лост: триъгълен носач
- диаметър на шарнира [mm]: 20
- страна на монтаж: на предната ос отляво, отдолу
- материал: стоманена пластина
- приложение: триъгълен носач (тов.автомобил)
- дължина [mm]: 391
- размер на конуса [mm]: 14,8
- ъгъл на наклона на конус: 1/5
- мярка на резбата 1: M12×1,5
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с ябълковиден накрайник (шарнир), с гайка
- страна на монтаж: на предната ос отдясно
- материал: Стомана
- приложение: напречен носач
- дължина [mm]: 332
- размер на конуса [mm]: 15,6
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с гумен тампон
- вътрешен диаметър 2 [mm]: 14,2
- резба 3: Without Ball Joint
- материал: Стомана
- приложение: надлъжна кормилна щанга
- дължина [mm]: 298
- Тегло [kg]: 1
- диаметър 2 [mm]: 12,3
- страна на монтаж: горе, отзад, на предната ос отляво
- материал: Алуминий, алу. сплав
- приложение: напречен носач
- дължина [mm]: 248
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с гумен тампон
- препоръчва се смяна по двойки
- страна на монтаж: двустранен, на предната ос отдолу
- приложение: напречен носач
- страна на монтаж: на предната ос отляво, горе, отпред
- материал: Алуминий
- приложение: напречен носач
- дължина [mm]: 267,5
- размер на конуса [mm]: 16
- Диаметър на точките на укрепване [mm]: 10,2
- ширина [mm]: 40