Спирачен апарат за кола задни и предни
Спирачен апарат задни и предни в нашия онлайн магазин
При автомобилите спирачните челюсти са частта от дисковите спирачки, която помещава спирачните бутала. Има два вида:
Фиксиран шублерФиксирания шублер (калипер) е опората на спирачните цилиндри и е директно закрепен с болтове на окачването на колелата. Задачата му е да води челюстите към спирачния диск. Корпуса е изработен от две части, при което половината помества един или два спирачни цилиндъра, които са един срещу друг. Всяка една от половините съдържа спирачно бутало с уплътнителен пръстен, предпазна капачка и стягащ пръстен. Камерите на спирачния цилиндър са свързани чрез канали. Вентилен клапан е разположен в горната част на корпуса на стойката.
При спиране буталата на цилиндрите притискат накладките към спирачния диск. Цилиндъра има прорез за правоъгълен уплътнителен пръстен, който уплътнява буталото. Поради налягането в спирачната система уплътнителния пръстен се деформира еластично и обгражда буталото при натоварване. При спадане на налягането или отпускане на спирачките, уплътняващия пръстен си връща първоначалната форма. Буталото се връща назад с накладките на подходящото разстояние от около 0.15 мм, което е нужно за освобождаването на дисковата спирачка. Това е възможно единствено при изцяло свободно движение на буталото и уплътняващия пръстен, което прави неизбежна смяната на втвърдени пръстени и корозирали бутала.
Спирачен апарат тип шублерСпирачния апарат тип шублер, който е монтиран на опора има следните предимства:
- Ниско тегло
- По-малък, следователно с по-компактен размер на рамката
- По-добро топлоотдаване
- Без необходимост от поддръжка на корпусите на водачите, следователно е по-издръжлив на замърсяване и корозия.
Спирачните апарати тип шублер се предлагат със специални покрития, така че външния вид се подобрява при използване на алуминиеви джанти.
Съвет:При повечето автомобили спирачния апарат трябва да бъде развит при смяна на накладките ( на дисковата спирачка.
В нашия онлайн магазин можете да намерите подходящи спирачни челюсти за вашия автомобил, както и резервни части като бутала, уплътняващи пръстени и др.
Още резервни части в категорията Спирачна система
- страна на монтаж: предна ос, на предната ос отляво
- изпълнение на спирачния апарат: плаващ спирачен апарат
- материал: лято желязо (чугун)
- диаметър [mm]: 54
- за спирачни дискове с дебелина [mm]: 25
- допълващ артикул / допълваща информация: без държач
- за спирачни дискове с диаметър [mm]: 312,0
- разстояние между дупките за закрепване [mm]: 94
- страна на монтаж: на задната ос отдясно
- изпълнение на спирачния апарат: Спирачен апарат (с 1 бутало)
- дебелина на спирачния диск [mm]: 9
- за спирачни дискове с дебелина [mm]: 9
- разстояние между дупките за закрепване [mm]: 118
- страна на монтаж: на задната ос отдясно
- изпълнение на спирачния апарат: Спирачен апарат (с 1 бутало)
- материал: чугун
- за спирачни дискове с дебелина [mm]: 10
- Тегло [kg]: 3,2
- обурудване на автомобила: за автомобили с електрическа ръчна спирачка
- брой контакти: 1
- разстояние между дупките за закрепване [mm]: 144
- Диаметър на буталото [mm]: 38
- изпълнение на спирачния апарат: плаващ спирачен апарат, спирачен апарат с вградена ръчна спирачка
- материал: Алуминий
- ограничение за производител: TRW
- номер на артикул в чифта: BHN318
- Диаметър на буталото [mm]: 38
- страна на монтаж: на задната ос отляво
- изпълнение на спирачния апарат: плаващ спирачен апарат, спирачен апарат с вградена ръчна спирачка
- материал: лято желязо (чугун)
- рециклирана част
- разстояние между дупките за закрепване [mm]: 144
- Диаметър на буталото [mm]: 41
- страна на монтаж: на предната ос отдясно
- изпълнение на спирачния апарат: Спирачен апарат (с 1 бутало)
- материал: лято желязо (чугун)
- диаметър [mm]: 57
- за спирачни дискове с дебелина [mm]: 25
- допълващ артикул / допълваща информация: без държач
- за спирачни дискове с диаметър [mm]: 282, 288, 312, 314
- разстояние между дупките за закрепване [mm]: 94
- страна на монтаж: на задната ос отляво
- изпълнение на спирачния апарат: плаващ спирачен апарат, спирачен апарат с вградена ръчна спирачка
- материал: Алуминий
- дебелина на спирачния диск [mm]: 10
- рециклирана част
- допълващ артикул / допълваща информация: без държач
- разстояние между дупките за закрепване [mm]: 118
- Диаметър на буталото [mm]: 38
- страна на монтаж: на предната ос отдясно
- изпълнение на спирачния апарат: плаващ спирачен апарат, Спирачен апарат (с 1 бутало)
- материал: лято желязо (чугун)
- диаметър [mm]: 54
- дебелина на спирачния диск [mm]: 22
- за спирачни дискове с дебелина [mm]: 22
- допълващ артикул / допълваща информация: без държач
- за спирачни дискове с диаметър [mm]: 256, 280
- мярка на резбата: FM10x1.5
- разстояние между дупките за закрепване [mm]: 91
- изпълнение на спирачния апарат: плаващ спирачен апарат, спирачен апарат с вградена ръчна спирачка
- материал: Алуминий
- рециклирана част
- допълващ артикул / допълваща информация: без държач
- разстояние между дупките за закрепване [mm]: 118
- Диаметър на буталото [mm]: 38
- страна на монтаж: на задната ос отляво
- изпълнение на спирачния апарат: Спирачен апарат (с 1 бутало)
- диаметър [mm]: 38
- дебелина на спирачния диск [mm]: 9
- допълващ артикул / допълваща информация: без държач
- за спирачни дискове с диаметър [mm]: 230
- за кабел-Ø [mm]: 6,0
- разстояние между дупките за закрепване [mm]: 118
- Диаметър на буталото [mm]: 38
- страна на монтаж: на задната ос отляво
- изпълнение на спирачния апарат: плаващ спирачен апарат, спирачен апарат с вградена ръчна спирачка
- материал: Алуминий
- рециклирана част
- разстояние между дупките за закрепване [mm]: 144
- Диаметър на буталото [mm]: 38
- страна на монтаж: на задната ос отдясно
- изпълнение на спирачния апарат: Спирачен апарат (с 1 бутало), спирачен апарат с вградена ръчна спирачка
- материал: чугун, лято желязо (чугун)
- диаметър [mm]: 38
- дебелина на спирачния диск [mm]: 10
- допълващ артикул / допълваща информация: без държач
- за спирачни дискове с диаметър [mm]: 272
- изпълнение на спирачния апарат: спирачен апарат с вградена ръчна спирачка
- материал: лято желязо (чугун)
- рециклирана част
- вътрешна ширина [mm]: 57,5
- мярка на резбата 1: M10X1
- разстояние между дупките за закрепване [mm]: 134
- Диаметър на буталото [mm]: 41
- страна на монтаж: на задната ос отдясно
- изпълнение на спирачния апарат: плаващ спирачен апарат, спирачен апарат с вградена ръчна спирачка
- материал: Алуминий
- дебелина на спирачния диск [mm]: 11
- диаметър 1 [mm]: 38
- страна на монтаж: предна ос, на предната ос отляво
- изпълнение на спирачния апарат: Спирачен апарат (с 1 бутало)
- материал: лято желязо (чугун)
- диаметър [mm]: 57
- за спирачни дискове с дебелина [mm]: 25
- допълващ артикул / допълваща информация: без държач
- за спирачни дискове с диаметър [mm]: 282, 288, 312, 314
- страна на монтаж: на задната ос отляво
- изпълнение на спирачния апарат: Спирачен апарат (с 1 бутало)
- материал: Алуминий
- дебелина на спирачния диск [mm]: 10
- диаметър на цилиндровото буталото [mm]: 38
- за спирачни дискове с диаметър [mm]: 255, 253,0
- вид на спирачния диск: плътен
- мярка на резбата 1: M10X1
- разстояние между дупките за закрепване [mm]: 118
- нето тегло [kg]: 1,4
- страна на монтаж: на предната ос отляво
- изпълнение на спирачния апарат: Спирачен апарат (с 1 бутало), плаващ спирачен апарат
- материал: лято желязо (чугун)
- диаметър [mm]: 57
- дебелина на спирачния диск [mm]: 25
- за спирачни дискове с диаметър [mm]: 300
- страна на монтаж: на задната ос отдясно
- изпълнение на спирачния апарат: спирачен апарат с вградена ръчна спирачка
- материал: Алуминий
- за спирачни дискове с дебелина [mm]: 9
- допълващ артикул / допълваща информация: без електромотор, без държач
- разстояние между дупките за закрепване [mm]: 118
- диаметър на буталце за спир. апарат [mm]: 38