Маркучи / тръби за вода за охлаждане за кола
Водни съединения в нашия онлайн магазин
При двигателите с вътрешно горене с водно охлаждане, както е при леките автомобили, горещата охлаждащата течност се отвежда от блока на двигателя чрез маркучи към радиатора за да бъде охладена и се връща в циркулация. Тъй като двигателят е подвижно монтиран на лагерите на двигателя, а радиатора е закрепен към корпуса на превозното средство, тръбопроводната връзка трябва да бъде гъвкава. Подобно водно съединение с твърда тръба е технически трудно осъществимо, за това се използват меки водни маркучи за охлаждане. Резервни части с високо натоварване
Освен високата температура от 120 градуса по целзий, маркучита за водно охлаждане трябва да издържат на налягането изградено в системата. За да се осигури това, те са подсилени с нишки, които се състоят от естествени или от стъклени влакна. В някои случаи, при високи налягания, маркучите са подсилени с метални нишки. Маркучите на охлаждащата течност се произвеждат основно от напълно синтетичен каучук, като в последно време се и предлагат и такива от силикон. Заедно с охладителните маркучи от моторния блок към радиатора, при леките автомобили са и монтирани водни охладителни маркучи за осигуряване на топлообмен на вътрешния нагревател или за охлаждане на други спомагателни агрегати.
Повреди в двигателния блокОбикновено маркучита за водно охлаждане са подсигурени с метални скоби в крайщата. Повреда или дефект в тези метални скоби, подари налягане в системата, може да доведе до изтичане на охладителна течност. Ако забележите необичайно висока температура на автомобила си, трябва да направите проверка на водно охладителните маркучи, понеже те са направени от материал примамлив за гризачи, които ги предпочитат в менюто си. Ако сте жертва на атака от гризачи или имате друга причина за подмяна на маркучите, Вие може да си закупите правилните водно охладителни маркучи, маслени маркучи, уплатнения и фланци за вашия автомобил в нашия онлайн магазин. При смяна се препоръчва да поръчате и използвате правилната за вашия автомобил охладителна течност.
Още резервни части в категорията Охладителна система на двигателя
- дължина шлаух [mm]: 239
- материал: EPDM (Етилен-Пропилен-Диен-Каучук)
- цвят: черен
- вътрешен диаметър 2 [mm]: 46
- Вътрешен диаметър 3 [mm]: 22
- погледнете брошурата
- дължина [mm]: 342
- охладителни тръби (маркучи): от термостата към водната помпа
- материал: пластмаса
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: със задържаща планка, с уплътнителен пръстен, със скоба
- Тегло [kg]: 0,134
- мярка на резбата: M10 x 1
- материал: пластмаса
- допълващ артикул / допълваща информация: с уплътнение
- вътрешен диаметър [mm]: 32
- дебелина [mm]: 4
- материал: NBR (Нитрил-Бутадиен-Каучук)
- дебелина [mm]: 2
- вътрешен диаметър [mm]: 22
- материал: FKM (флуоркарбон каучук)
- Тегло [kg]: 0,001
- вътрешен диаметър [mm]: 36,3
- дебелина [mm]: 3,53
- материал: NBR (Нитрил-Бутадиен-Каучук)
- материал: пластмаса
- Тегло [kg]: 0,039
- допълваща информация: Original VAICO Quality
- Широчина на опаковка [cm]: 7,8
- Височина на опаковка [cm]: 3,7
- дълбочина на опаковка [cm]: 7,2
- цвят: черен
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с уплътнителен пръстен
- Тегло [kg]: 0,030
- Тегло [kg]: 0,002
- Дължина на опаковка [cm]: 2,0
- Широчина на опаковка [cm]: 2,0
- Височина на опаковка [cm]: 1,0
- вътрешен диаметър [mm]: 50
- дебелина [mm]: 4
- материал: NBR (Нитрил-Бутадиен-Каучук)
- дължина шлаух [mm]: 315
- материал: EPDM (Етилен-Пропилен-Диен-Каучук)
- цвят: черен
- вътрешен диаметър 2 [mm]: 30
- погледнете брошурата