Долна помпа за съединител, съединител за кола
Долна помпа на съединител в нашия онлайн магазин
Работния цилиндър е част от съединителната система в автомобилите и е свързана с покритието на съединителя в двигателното отделение. При натискане на педала в автомобила, работния цилиндър трансформира механичното движение в хидравлично налягане и го прехвърля на на главния цилиндър чрез жило, което от своя страна превръща енергията в кинетична енергия. Освобождаващия лост на съединителя се задвижва между двигателя и трансмисията чрез това движение.
Как работи системата за задействане на съединителя?Хидравличната система за задействане на съединителя работи на физическия принцип: сила на натоварване x сила на лост, което означава че работния цилиндър трансформира налягането създадено от главния цилиндър чрез дълго разстояние и малка площ на буталото, чрез по-голямо бутало с по-късо разстояния и така го превръща в по-голяма сила. Тази сила е нужна за управляване на притискателния прът за освобождаване на съединителя чрез освобождаващия лост.
КомпонентиРаботния цилиндър се състои корпус, изпускателен вентил, бутало с втулка и притискателен лост. Последния е свързан с освобождаващия лост на съединителя. Втулката на съединителя е проектирана като уплътняващ пръстен. Предварително натегната пружина е вградена в работния цилиндър, която поставя буталото под напрежение, когато е в освободено положение. Благодарение на това напрежение освобождаващия лагер лежи на диафрагмената пружина в съединителя и компенсира за свободната игра между фрикционната накладка и притискателния диск на съединителя.
Работния цилиндър при различни автомобили може да бъде комбиниран в едно устройство заедно с контролера на хидравличния съединител. Той тогава се намира под корпуса на съединителя и до него няма достъп.
Износване и подмянаПостоянната работа на съединителя при шофиране и смяната на скорости означават, че работния цилиндър е подложен на голямо натоварване и точно като главния цилиндър, той може да започне да изпуска. На практика, уплътнението на цилиндъра може да бъде сменено, но е по-евтино да се смени целия цилиндър.
Смяната трябва да се прави от квалифицирани професионалисти, тъй като хидравличната съединителна система ще трябва да бъде настроена след това.
Още резервни части в категорията Съединител / монтажни части
- материал: пластмаса
- Тегло [kg]: 0,21
- за номер на производител: KN19020B1
- материал: лято желязо (чугун)
- мярка на резбата: 10 x 1
- Диаметър на отвора [mm]: 20,64
- разстояние между дупките за закрепване [mm]: 60
- за номер артикул: 3600
- Диаметър на отвора [mm]: 19
- Тегло [kg]: 0,146
- за OE-номер: 5Q0 721 261 N
- Диаметър на отвора [mm]: 20,64
- мярка на резбата: 13
- разстояние между дупките за закрепване [mm]: 42
- материал: пластмаса
- ляв/десен волан: за автомобили с ляв/десен волан
- Диаметър [mm]: 20,64
- разстояние между дупките за закрепване [mm]: 60
- Диаметър на отвора [mm]: 20,64
- материал: Алуминий
- мярка на резбата 1: 1x M10x1.0
- брой на дупките за закрепване: 2
- Диаметър на отвора [mm]: 20,64
- разстояние м/у закрепващи болтове [mm]: 22
- брой на дупките за закрепване: 2
- мярка на резбата 1: 1x M10x1.0
- материал: лято желязо (чугун)
- вътрешна резба [mm]: 8,5
- материал: лято желязо (чугун)
- мярка на резбата: 10 x 1
- спирачна система: FTE
- Диаметър на отвора [mm]: 22,2
- разстояние между дупките за закрепване [mm]: 60
- материал: пластмаса
- мярка на резбата: 12 X 9
- спирачна система: SACHS
- Диаметър на отвора [mm]: 19,05
- разстояние между дупките за закрепване [mm]: 65
- материал: лято желязо (чугун)
- мярка на резбата: 12 x 1
- спирачна система: Bendix/Bosch
- Диаметър на отвора [mm]: 25,4
- за номер артикул: 8102
- Диаметър [mm]: 22,2
- мярка на резбата 1: 1x M12x1.0
- материал: Алуминий
- страна на монтаж: отпред
- Диаметър [mm]: 19,05
- брой на дупките за закрепване: 2
- мярка на резбата 1: 1x M12x1.25
- разстояние м/у закрепващи болтове [mm]: 46,8
- материал: Алуминий
- спирачна система: BOSCH/BENDIX