Горна помпа на съединител за кола
Горна помпа за съединител в нашия онлайн магазин
Главният цилиндър е част от хидравличната система на съединителя и е отговорен за превръщането на механичната сила в хидравлично налягане, което след това отива в хидравличната система и се предава към вторичният цилиндър.
Функция на главният цилиндърС главен цилиндър, относително малката сила създавана от ръчно работещият педал се увеличава и става по-голяма сила, която задвижва чинията на съединителя. За разлика от вторичният цилиндър, който е прикачен към чинията на съединителя и се управлява от лоста, главният цилиндър е построен директно върху педала на съединителя и се управлява директно чрез него. Диаметъра на буталото на главния цилиндър е по-малък от този на вторичният цилиндър на съединител, за да повиши мощността, въпреки че пътя е по-дълъг, когато използвате педала.
ФункционалностПри главните цилиндри, диаметъра играе като двоен диаметър с главни и вторични уплътнения. Главното уплътнение уплътнява барокамерата, а вторичните уплътнения - външността. Пространството вътре в CV буута се свързва към разширителният резервоар за хидравличното масло на съединителя чрез вентилационна дупка и кабел. Ако буталото е в изходна позиция, звуковият баланс може да бъде направен между барокамерата в главният цилиндър чрез вентиалционната дупка и кабела до разширителният резервоар.
Веднага щом педала на съединителя се управлява, буталото на главният цилиндър се насочва към вентилационната дупка, която натрупва хидравличното налягане в течността в барокамерата. След това пружива бива натисната заедно от двойното бутало в цилиндъра, който тогава се връща начална позиция след освобождаване на педала на съединителя.
Частите, на главният цилиндър, включват двойното бутало с първичното уплътнение в същото време, и вториното уплътнение от друга страна, както и пръчката за натискане като връзка между буталото и педала на съединителя, и връща пружината вътре в цилнидъра.
Още резервни части в категорията Съединител / монтажни части
- Диаметър на отвора [mm]: 15,87
- мярка на резбата: plug-in connect.sys.
- материал: пластмаса
- вид на датчика: датчик на Хол
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с датчик
- страна на монтаж: отпред
- Диаметър [mm]: 19
- материал: пластмаса
- брой на дупките за закрепване: 2
- разстояние м/у закрепващи болтове [mm]: 62
- Тегло [kg]: 0,2
- вид на монтаж: бърз присъединител
- Диаметър [mm]: 19,05
- Тегло [kg]: 0,42
- материал: лято желязо (чугун)
- размер резба изход: 1x M12x1.0
- разстояние м/у закрепващи болтове [mm]: 56
- брой на дупките за закрепване: 2
- материал: пластмаса
- Диаметър на отвора [mm]: 15,87
- вид на датчика: датчик на Хол
- за номер артикул: 2199
- Диаметър [mm]: 15,87
- дистанция [mm]: 35
- материал: лято желязо (чугун)
- брой на дупките за закрепване: 2
- размер резба изход: 1x M12x1.0
- Диаметър на отвора 1 [mm]: 15,6
- материал: пластмаса
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с датчик
- Тегло [kg]: 0,19
- за номер на производител: KG15065.4.18
- размер резба изход: Plug-In
- материал: пластмаса
- мярка на резбата: 12 X 9, plug-in connect.sys.
- Диаметър на отвора [mm]: 15,87
- страна на монтаж: отпред
- ляв/десен волан: за автомобили с ляв волан
- Диаметър на отвора 1 [mm]: 19
- височина [mm]: 25
- Тегло [kg]: 0,286
- материал: Алуминий
- мярка на резбата: 10 x 1
- Диаметър на отвора [mm]: 19,05
- разстояние между дупките за закрепване [mm]: 50
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: със свързващ кабел, тръбен конектор-щекер
- материал: пластмаса
- Работна течност: спирачна течност
- Диаметър на отвора [mm]: 19
- Тегло [kg]: 0,540
- да се обърне внимание на сервизната информация
- диаметър на цилиндровото буталото [mm]: 19,05
- разстояние м/у закрепващи болтове [mm]: 50
- брой на дупките за закрепване: 2
- материал: пластмаса
- мярка на резбата: plug-in connect.sys., clipped
- Работна течност: Спирачна течност (само DOT 4)
- Диаметър на отвора [mm]: 16
- брой контакти: 4
- Тегло [kg]: 0,132
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с датчик
- да се обърне внимание на сервизната информация