Колесен цилиндър за кола заден и преден
Колесен цилиндър заден и преден в нашия онлайн магазин
Спирачният цилиндър е задействащият механизъм на хидравличната спирачна система. Той преобразува налягането на спирачната течност в механичната сила, която е нужна за притискането на спирачните накладки или челюсти към диска или барабана, за да се намали скоростта автомобила.
Отличителни особености на различните видове спирачни цилиндри
Според броя работни елементи, частите се делят на едно- и дву-бутални. Първите имат ниска цена, а вторите са по-ефикасни.
Компонентите се различават по конструкцията си в зависимост от вида на спирачната система. Цилиндъра на барабанните спирачки е отделно устройство, което се монтира между челюстите. В механизма на дисковите спирачки, тази част е вградена в спирачния апарат.
Употреба и смяна: какво е нужно да знаете
- Проверявайте състоянието на частите при всяка смяна на спирачните накладки/челюсти. Износените спирачни цилиндри водят до неизправности на системата. Стабилността на автомобила при спиране е нарушена, а спирането на колата отнема повече време.
- Предотвратявайте загубата на херметичност и течовете на въздух от механизма. Това води до понижаването на налягането в него. В резултат от това, ефикасността спиране е понижена. Първият признак за загуба на херметичност са течове по спирачните апарати или барабаните.
- Редовно проверявайте нивото на работната течност в резервоара. Течовете ѝ могат да са причинени от повредени уплътнения на компонента.
- Използвайте спирачната течност препоръчана от производителя на автомобила и я сменяйте своевременно. В противен случай, риска от повреждане на уплътненията и блокиране на буталата се повишава. Можете да откриете неизправността по неравномерно задействане на спирачните накладки или челюсти, което води занасяне на автомобила.
- Предотвратявайте навлизането на вода в системата. Това причинява корозия и бързо повреждане на буталата. Цилиндрите спират да работят правилно, което понижава ефикасността на спиране.
topavtochasti.bg: само висококачествени автомобилни части
В нашия онлайн магазин можете да купите спирачен цилиндър и други компоненти с високо качество при най-изгодни условия. Благодарение на достъпните цени и честите промоции ще можете да спестите пари. Простият и лесен за използване каталог, опитният онлайн екип за обслужване на клиенти, бързата доставка – това са само част от предимствата на topavtochasti.bg. Станете наш клиент днес и се наслаждавайте на най-доброто пазаруване.
Още резервни части в категорията Спирачна система
- страна на монтаж: на задната ос от двете страни
- Диаметър [mm]: 20,64
- материал: лято желязо (чугун)
- мярка на резбата: 1x M10x1.0
- разстояние между дупките за закрепване [mm]: 35
- страна на монтаж: на задната ос от двете страни
- материал: лято желязо (чугун)
- мярка на резбата: 1x M10x1.0
- разстояние между дупките за закрепване [mm]: 25
- брой на дупките за закрепване: 2
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с обезвъздушаващ клапан
- Диаметър на буталото [mm]: 19
- страна на монтаж: на задната ос от двете страни
- материал: лято желязо (чугун)
- Диаметър на отвора [mm]: 19,05
- мярка на резбата: 10 x 1, 1x M10x1.0
- разстояние между дупките за закрепване [mm]: 24
- монтажен диаметър [mm]: 27,8
- брой на дупките за закрепване: 2
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с обезвъздушаващ клапан
- материал: лято желязо (чугун)
- Диаметър на отвора [mm]: 17,46
- спирачна система: ATE
- мярка на резбата: 10 x 1
- за номер артикул: 4912
- разстояние между дупките за закрепване [mm]: 21
- страна на монтаж: на задната ос от двете страни
- материал: лято желязо (чугун)
- брой на дупките за закрепване: 2
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с обезвъздушаващ клапан
- Диаметър на буталото [mm]: 22,2
- страна на монтаж: на задната ос от двете страни
- диаметър на цилиндровото буталото [mm]: 17,8
- материал: лято желязо (чугун)
- мярка на резбата: 1x M10x1.0
- разстояние между дупките за закрепване [mm]: 31,7
- центриращ диаметър [mm]: 32,5
- страна на монтаж: на задната ос от двете страни
- материал: Алуминий
- Диаметър на отвора [mm]: 19,05
- мярка на резбата: 1x M10x1.0
- разстояние между дупките за закрепване [mm]: 12
- брой на дупките за закрепване: 1
- страна на монтаж: на задната ос от двете страни
- материал: Алуминий
- мярка на резбата: 1x M10x1.0
- Тегло [kg]: 0,2
- разстояние между дупките за закрепване [mm]: 35
- монтажен диаметър [mm]: 30
- брой на резбовите дупки: 2
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с обезвъздушаващ клапан
- Диаметър на буталото [mm]: 19,05
- страна на монтаж: на задната ос от двете страни
- материал: лято желязо (чугун)
- мярка на резбата: 1x M10x1.0
- разстояние между дупките за закрепване [mm]: 21
- брой на дупките за закрепване: 2
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с обезвъздушаващ клапан
- Количество: 1
- размери на питата на радиатора: 17.46
- страна на монтаж: задна ос
- диаметър на цилиндровото буталото [mm]: 17,46
- материал: Алуминий
- Диаметър на отвора [mm]: 17,46
- мярка на резбата: 10 x 1
- разстояние между дупките за закрепване [mm]: 10,5
- страна на монтаж: задна ос
- материал: лято желязо (чугун)
- мярка на резбата: 10 X 1
- разстояние между дупките за закрепване [mm]: 31,7
- брой на дупките за закрепване: 2
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с обезвъздушаващ клапан
- Диаметър на буталото [mm]: 20,64
- материал: Алуминий
- наличен MAPP-код
- Диаметър на буталото [mm]: 17,5
- страна на монтаж: на задната ос от двете страни
- Диаметър [mm]: 19,05
- материал: чугун
- мярка на резбата: 1x M10x1.0
- разстояние между дупките за закрепване [mm]: 25
- брой на дупките за закрепване: 2
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с обезвъздушаващ клапан
- страна на монтаж: на задната ос от двете страни
- Диаметър [mm]: 19,05
- материал: лято желязо (чугун)
- мярка на резбата: 1x M10x1.0
- разстояние между дупките за закрепване [mm]: 36
- брой на дупките за закрепване: 2
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с обезвъздушаващ клапан
- материал: лято желязо (чугун)
- Диаметър на отвора [mm]: 19,05
- спирачна система: APL/Bendix
- мярка на резбата: 10 x 1
- разстояние между дупките за закрепване [mm]: 35