Инжекторна дюза за кола дизел и бензин
Инжектор дизел и бензин в нашия онлайн магазин
Поради законовите изисквания по отношение на емисиите изгорели газове, обикновените бензинови двигатели за леки автомобили използвани до края на 80-те са заменени от двигатели с инжекционни системи. За разлика от бензиновия двигател, където рядко има възможност за влияние върху формирането на горивната смес, при двигателите с инжекцион съотношението между въздуха и горивото се контролира сравнително прецизно.
Начин на работаПри колите трябва да се прави разлика между бензиновите и дизеловите двигатели. За разлика от бензиновите двигатели, при които горивото обикновено влиза във всмукателната система или във инжекционна помпа преди всмукателния клапан на двигателя, при дизеловите двигатели захранването на гориво е почти винаги директно към горивната камера и предната камера. Едва през последните две десетилетия е разработен директен инжекцион на гориво за бензиновите двигатели, който го насочва към горивната камера. Един недостатък е високото температурно натоварване на горивните инжектори. Всеки цилиндър има свой собствен директен инжектор, който е свързан с централната инжекционна помпа чрез горивна тръба.
Инжекционната системаЗа да се постигне равномерно инжектиране на количеството гориво, всички тръби на помпата към инжекторите трябва да са с еднаква дължина, иначе биха се получили малки разлики в налягането и това може да има много лошо влияние върху емисиите изгорели газове. Този проблем е заобиколен при разработката на инжекционната система за дизелови двигатели. При нея, на всеки цилиндър има отделна инжекционна помпа, която създава налягане директно към инжектора.
Акумулиращата горивна система с високо наляганеПри акумулиращата горивна система с високо налягане (common rail) налягането се генерира в общ контейнер и се инжектира чрез инжекционни клапани през обща тръба за всички цилиндри.
От нашия интернет магазин можете да поръчате инжекционни клапани, инжектори или инжекционна помпа на достъпни цени за вашия автомобил.
Още резервни части в категорията Двигател
- статичен дебит при 3 bar, среда n-Heptan [g/min]: 237
- съпротивление [Ом]: 15,95
- вид на горивото: бензин
- допълващ артикул / допълваща информация: с уплътнение
- артикул номер на препоръчителните аксесоари: A2C59514036
- Следвайте предписанията на производителя на авотмобила
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: Софтуера на контролния модул трябва да се обнови.
- Задълж. Се сравняват старата и новата част (особено ид.№)
- статичен дебит при 3 bar, среда n-Heptan [g/min]: 269
- съпротивление [Ом]: 12
- вид на горивото: бензин
- рециклирана част
- горивосмесителна с-ма: комън рейл
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с уплътнителен пръстен
- горивосмесителна с-ма: директно впръскване
- вид на горивото: бензин
- ограничение за производител: TOYOTA
- за OE-номер: 23670-29116
- качество: OE specification
- вид на експлоатация: с електрическо управление
- тегло [g]: 600
- бруто тегло [g]: 800
- алтернативен артикул: -
- впръскваща дюза: стандартен-щифтов разпръсквач
- вид на горивото: дизел
- статичен дебит при 3 bar, среда n-Heptan [g/min]: 374,2
- съпротивление [Ом]: 12
- вид на горивото: бензин
- статичен дебит при 3 bar, среда n-Heptan [g/min]: 261,1
- съпротивление [Ом]: 12
- вид на горивото: бензин
- рециклирана част
- горивосмесителна с-ма: комън рейл
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с уплътнителен пръстен
- статичен дебит при 3 bar, среда n-Heptan [g/min]: 141,2
- съпротивление [Ом]: 14,5
- вид на горивото: бензин
- горивосмесителна с-ма: директно впръскване
- вид на горивото: бензин
- рециклирана част
- горивосмесителна с-ма: комън рейл
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с уплътнителен пръстен
- ограничение за производител: Citroen; Fiat; Ford;
- за OE-номер: 6C1Q-9K546-AC
- качество: OE specification
- вид на експлоатация: с електрическо управление
- тегло [g]: 560
- бруто тегло [g]: 760
- алтернативен артикул: -