Колесен лагер за кола задна и предна
Колесен лагер задна и предна в нашия онлайн магазин
Кормилните лагери са проектирани като въртящи се лагери в автомобилите и са вградени в носачите на колелата и осите на предните и задните колела.
На практика, всеки ролков лагер се прави от вътрешен и външен пръстен и плъзгащи елементи, които могат да са топчета или плъзгачи. Вътрешния пръстен на лагера при задвижващите оси е разположен на накрайника на шенкела, а външния пръстен е монтиран на фиксираната част. На предните оси и двата лагера са сачмени лагери с дълбок канал, а също се използват и конични ролкови лагери
По-скъпите конични ролкови лагери за разлика от сачмените лагери са по-издръжливи. На задните оси се използват предимно сачмени или сачмени лагери с дълбок канал. Понякога могат да се използват дори ъгълни контактни сачмени лагери.
ДълготрайностОтделните компоненти на ролковите лагери може да са сравнително добре адаптирани към конкретна издръжливост, тъй като износването на металните сплави е известно с голяма точност. В обикновените автомобили от ниския и среден ценови клас, кормилните лагери са проектирани от инженерите да издържат около 200 000 километра.
Този изчислен живот на лагерите може да бъде значително намален от различни фактори. Особени при по-достъпните автомобили, където „само“ евтини сачмени лагери са поставени, може да се случи така че от високите радиални сили, като от рязко завиване, живота на лагерите да бъде значително съкратен.
Също, неравности и удари по колелата или честото шофиране на колата при максимално натоварване може да им съкрати живота. Тегленето на тежко ремарке или каравана, както и допълнителното товарене на автомобила натоварва лагерите на задните колела. Лагерите не изискват профилактика и имат достатъчно смазване за периода си на експлоатация.
Симптоми на дефектиРазбира се, че има дефектен кормилен лагер от шум, който постепенно се повишава и се чува само при шофиране. Възможно е да се случи един лагер да се смени, а другия на същата ос да издържи целия живот на автомобила. Не е нужно да се сменят на цялата ос едновременно. Можете да закупите правилния кормилен лагер за вашия автомобил от нашия онлайн магазин.
Още резервни части в категорията Окачване, носачи
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с вграден сензор за ABS
- брой дупки на джанта: 5
- Диаметър на фланеца [mm]: 137
- страна на монтаж: от двете страни на предната ос
- вътрешен диаметър [mm]: 38
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с интегриран магнитен сензорен пръстен
- Диаметър [mm]: 69
- ширина [mm]: 34
- ширина 2 [mm]: 39
- страна на монтаж: от двете страни на предната ос
- вътрешен диаметър [mm]: 37
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с вграден сензор за ABS
- Диаметър [mm]: 72
- ширина [mm]: 37
- страна на монтаж: на задната ос от двете страни
- височина 1 [mm]: 37
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: без сензорен пръстен за ABS
- Диаметър [mm]: 52
- Тегло [kg]: 0,32
- вътрешен диаметър 2 [mm]: 25
- страна на монтаж: на задната ос от двете страни
- височина 1 [mm]: 63,6
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с датчик-пръстен за ABS
- Диаметър [mm]: 120
- Тегло [kg]: 1,6
- вътрешен диаметър 2 [mm]: 30
- Тип опаковка: кутия
- страна на монтаж: на задната ос от двете страни
- вътрешен диаметър [mm]: 25
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: без сензорен пръстен за ABS
- Диаметър [mm]: 52
- ширина [mm]: 37
- страна на монтаж: на задната ос от двете страни
- вътрешен диаметър [mm]: 28
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с интегриран магнитен сензорен пръстен
- Диаметър [mm]: 120
- ширина [mm]: 61,5
- ширина 2 [mm]: 63
- страна на монтаж: от двете страни на предната ос, на задната ос от двете страни
- вътрешен диаметър [mm]: 61
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с вграден сензор за ABS, с винтове
- ширина [mm]: 40,5
- мярка на резбата: M12x1,5
- спирачна/динамика на движение: за автомобили с ABS
- диаметър 2 [mm]: 74
- разстояние между дупките за закрепване [mm]: 108
- ширина 2 [mm]: 150, 63,20
- ширина 1 [mm]: 63
- Тип опаковка: кутия
- страна на монтаж: от двете страни на предната ос
- вътрешен диаметър [mm]: 37
- Диаметър [mm]: 72
- ширина [mm]: 33
- страна на монтаж: от двете страни на предната ос
- височина 1 [mm]: 47,5
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с интегриран магнитен сензорен пръстен, с винтове
- Диаметър [mm]: 136,5
- Тегло [kg]: 3,66
- вътрешен диаметър 2 [mm]: 29
- брой зъбци на входящия накрайник: 36
- Дебелина на спирачния диск [mm]: 25
- вътрешен диаметър [mm]: 30
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с вграден сензор за ABS
- ширина [mm]: 68
- брой дупки на джанта: 5
- Диаметър на фланеца [mm]: 136,5
- страна на монтаж: задна ос
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: без сензорен пръстен за ABS
- Диаметър [mm]: 39,9
- вътрешен диаметър 2 [mm]: 17,5, 29,0
- ширина 2 [mm]: 14,2
- ширина 1 [mm]: 13,9
- външен диаметър 2 [mm]: 50,3
- страна на монтаж: на задната ос от двете страни
- вътрешен диаметър [mm]: 25
- Диаметър [mm]: 52
- ширина [mm]: 37
- височина 1 [mm]: 48,44
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с интегриран магнитен сензорен пръстен
- Диаметър [mm]: 80, 136,3
- Тегло [kg]: 3,25
- вътрешен диаметър 2 [mm]: 29
- за спирачни дискове с диаметър [mm]: 280
- за спирачни дискове с дебелина [mm]: 22
- разстояние между дупките за закрепване [mm]: 112
- брой на дупките 2: 5
- дължина на болт (щифт) [mm]: 87
- брой зъбци на входящия накрайник: 36
- Тип опаковка: кутия
- брой на връзките на фланеца: 3
- вътрешен диаметър [mm]: 30
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с интегриран магнитен сензорен пръстен, с колесен лагер, с винт, с маслена шапка
- мярка на резбата: M14x1,5
- Диаметър [mm]: 136,5
- ширина [mm]: 68,2
- разстояние между дупките за закрепване [mm]: 112
- въртящ момент стягане [Nm]: 180
- ъгъл на завъртане [°]: 180
- вътрешен диаметър [mm]: 27,5
- Доп. артикул / Доп. инфо. 2: с интегриран магнитен сензорен пръстен, Интегриран лагер в колесната главина, със закрепващ материал, с вграден сензор за ABS, с колесна главина
- Диаметър [mm]: 136
- ширина [mm]: 84,5
- Тегло [kg]: 3,12
- кръг на дупките-Ø [mm]: 112
- складово изпълнение: търкалящ лагер
- маериал, уплътняващ пръстен: NBR (Нитрил-Бутадиен-Каучук)